Lisa olsson

Alla inlägg under april 2010

Av lisa olsson - 26 april 2010 20:13

Detta skuttade jag runt i idag :)


       

Av lisa olsson - 26 april 2010 19:10

En stressig dag !


Först vaknade vi upp i Åsa, det blev att åka direkt till kunsgbacka för att duscha, platta håret och sminka sig lite.. Vi skulle möta mormor för att äta lunch !

Det var som alltid jätte mysigt men det blev bara någon timma sen skulle vi möta Erik för att hjälpa honom med en soffa han köpt..


Mitt i alltihopa så kommer jag på att jag har en tid klockan tre att passa. Haha, fattar inte hur jag kan ha sånt fiskminne hur man kan glömma av saker man bestämt, speciellt viktiga saker !


Det var en snabb genomgång hur man dag har varit :)


Bild från igår



     



Av lisa olsson - 25 april 2010 18:33

  

  

Av lisa olsson - 25 april 2010 17:53

Ingen bra uppdatering idag. Jag har vart alldeles för seg, det blev ju utgång igår, det var ju inte riktigt det vi hade tänkt oss egentligen. Men när klockan var halv tolv så kände jag, Linnea och våra kära pojkvänner att vi ändå var lite taggade ;)


Så iallafall, det blev en sen kväll, vi var hemma vid fyra, halv fem kanske..

Och sen satt jag och Linnea och hade det väldigt roligt när vi spelade in videoinlägg på datorn. Kollade på dom idag när jag vaknade och det var ju bara en massa skratt. Haha..


När jag och Emil vaknade så blev det att fixa oss lite och gå till kungsmässan, vi åt lunch. Emil mcdonalds och jag Buffé. 

Så blir det när man är sugen på olika saker ;)


Sen kollade vi självklart i lite affärer !


Jag har letat efter ett par skor som jag bara ska ha när jag går ut och går promenader med Nissom eller om jag bara ska ha något mysigt på mig..

Jag ska ju köpa nya converse men det får bli senare.. 

Så jag hittade dessa som jag tyckte var helt okej för det priset..


(Inte världens bästa bild, hatar när bilden inte gör skorna rättvisa )


  

200 kr kostade dom :)

Av lisa olsson - 24 april 2010 21:05

 är Madde och Amanda här. Men dom ska snart åka och bowla och vi orkar inte åka med..

Linnea och Sanjin kommer också hit snart och efter bowlingen kommer Madde och Amanda tillbaks. 


    

Av lisa olsson - 24 april 2010 20:01

Det blev pizza, hihi. 

Det var jättegott men nu är man ju som vanligt hur mätt som helst.


Emil min underbara pojkvän har somnat på soffan till Fantastic four..


  

Av lisa olsson - 24 april 2010 17:26

på att Emil ska komma hem :)

Är hungrig och jag vet inte vad det blir för mat idag, tror han sa något om pizza?


  



Av lisa olsson - 24 april 2010 16:13

Ni har ju sett skorna på bild innan, men nu har dom äntligen kommit hem till mig !

Jag vet dock inte om jag ska behålla dom, jag älskar höjden på dom och allt.

Perfekt när jag är så kort som jag är ;) Hihi,

Är 1,58 och klacken på skorna är 14 cm. Blir precis den längden jag vill vara..

Men nu kommer problemet..


Jag vet inte om mitt knä klarar av höjden.. Jag får ont i knät efter bara några minuter.. 

Jävla knä! För dom som inte vet så har mitt korsband iknät gått av :(

Så nu vet jag inte om jag ska behålla mina älskade skor pga mitt knä ...



    


Fast jag måste behålla dom?

Ovido - Quiz & Flashcards