Lisa olsson

Alla inlägg under maj 2010

Av lisa olsson - 31 maj 2010 22:07

Jag och Emil gick en kvälls promenad till stranden med Nissom.

Sen efter det blev det att hyra film, så snart blir det att mysa ner sig i sängen.

Hoppas att jag inte somnar innan filmen är slut, men det är ju så sjukt skönt att somna i Emils famn.. 



  

 


     


Av lisa olsson - 31 maj 2010 18:40

   Osminkad och lite små trött !  

           

Av lisa olsson - 31 maj 2010 18:22

Var precis och köpte present till min moster som fyller år imorgon och nu väntar jag på att maten ska bli färdig, ikväll blir det grillat!


  


  


Nu hörs min mage i hela huset, är hungrig.

Av lisa olsson - 31 maj 2010 16:47

Vad tyckte ni om melodifestivalen?


För första gången någonsin tror jag som jag verkligen fastnade vid vissa låtar..

Kanske för att man inte satt och hoppades på att sverige skulle få poäng?





Av lisa olsson - 21 maj 2010 17:10

Sitter hemma hos mamma och njuter av vädret på altanen.. Nissom ligger i gräset och typ "solar"? Han älskar det.



  


Nu ska jag se vad Emil gör och sedan blir det att åka ner till Ica och handla mat.

Ikväll blir det mysig middag med några vänner.


Hörs senare !

Av lisa olsson - 20 maj 2010 12:53

Mitt internet ( "dongen" ) har varit borta ett tag nu men idag när jag städade så ligger det i mellan soffan?! 

Vafan liksom..

Här har jag vart hur irriterad som helst utan internet, känns som om man är handikappad. 


Men äntligen så har jag det igen, nu kommer det bli uppdatering ;)


Helgen som var så åkte jag, Emil och Syster till danmark för att hälsa på hennes kärlek.

Han är svensk men spelar i FC Köpenhamn. 

På lördagen så blev det god mat och spel.

Sedan på söndagen blev det match och efter det var det guldmiddag för Julina och Peters del, jag och Emil fick åka hem till peter och förfesta själva :)

Köpenhamn har ju vunnit guld.


Kvällen var jätte rolig, när vi kom dit så blev det att hälsa på alla och det var mycket dricka och dans. 


Tog några bilder på mobilen som jag ska lägga in senare..


Jag och Emil hemma på våran egna förfest 

      


          


            


Väldigt dålig bild på vad jag hade på mig 

  


Av lisa olsson - 8 maj 2010 19:10

  

  

Så här ser jag ut idag när vi är hemma hos mamma!

Väntar på att maten ska bli färdig och pratar med Ida i telefonen :)

Av lisa olsson - 8 maj 2010 14:46

Redan lördag..

Dagens planer är att städa, duscha och sedan åka till mamma..

Julina och hennes kille är hemma och hälsar på, så det blir middag och vin. 

Men innan allt detta ska jag se färdigt på Hot chick ;)


Bilder från igår 

  


  


   

Skapa flashcards