Lisa olsson

Alla inlägg under september 2010

Av lisa olsson - 30 september 2010 21:53

Jag vill verkligen, tro mig, jag vill verkligen kunna blogga bra.. Men jag är så himla dålig på det.. 


Nu känner jag för att pilla med bloggen igen.. 

Kanske för att jag behöver något att sysselsätta mig med?!

Får se om det håller tre dagar, en vecka eller en månad ;)


Jaha, första inlägget på tre månader, vad ska det handla om då?

Vad ska man skriva?


äsch, vi hörs imorgon, får sova på saken, nu är det dags för sängen.. 

Det ni, jag har ändrat mina sovvanor, går och lägger mig tidigt och går upp tidigt. Ni som känner mig vet ju att jag älskar att sova på morgonen. Kan sova hela dagen om ingen väcker mig.

Men det är det slut med !



Nu ska jag stänga av datorn och mysa ner mig i sängen med Emil och Nissom.

Männen i mitt liv.


  

Godnatt



Skapa flashcards