Lisa olsson

Alla inlägg under april 2011

Av lisa olsson - 25 april 2011 11:37

Har ju varit utan mobil ett tag nu för att min blev stulen i Gran Canaria när jag var där med Linnea!

Men nu äntligen har jag fått en ny ! Så skönt att kunna få tag på sina vänner igen utan att låna någon annans mobil hela tiden.. 


 

Nu ska jag gå ut med Nissom !

Av lisa olsson - 25 april 2011 11:11

...ligger Linnea och får sina ögonfransar gjorda av Julina !


 

 

Av lisa olsson - 20 april 2011 19:30

Ännu fler bilder på min kära hund !

Tog en liten promenad i det fina vädret och han fick springa lite !


   




   

 

 





   

Av lisa olsson - 20 april 2011 18:28

Började inte städa precis efter att jag bloggade sist, fastnade vid datorn ..

Så jag är inte riktigt färdig än, men var tvungen att ta en paus för att blogga lite och sedan gå ut med hunden.

Det var inte så farligt när jag började men när jag väl har börjat så vill jag göra allt noga, kan liksom inte bara plocka undan lite

(om jag inte har jätte bråttom då)

Ska då börja damma, dammsuga, skura m.m

Sen har jag ju inte så mycket annat för mig ! 


Rent och fint !

 

Sen var jag ju bara TVUNGEN att ta lite kort på min bebis !


   

 

Av lisa olsson - 20 april 2011 15:25

En av låtarna som spelas på min spotify just nu 


Har kollat Glee en stund och sedan kollat runt på lite bloggar, men måste verkligen ta tag i städningen, så nu ska jag koppla mobilen till högtalarna och se till så att det blir fint ! 

<3

Av lisa olsson - 19 april 2011 22:45

  Nu har vi kollat på BB och snart blir det sängen.

Blir mer uppdatering imorgon, just nu vill jag bara borsta min tänder och efter det krypa ner i sängen med min älskling !

    

Av lisa olsson - 18 april 2011 22:26

 


 

 

  

BRA HELSINGBORG.

BRA PETER LARSSON !

Av lisa olsson - 18 april 2011 14:23

                             

 

          


     Vad mycket en liten blomma kan göra !

Skapa flashcards