Lisa olsson

Alla inlägg den 17 april 2010

Av lisa olsson - 17 april 2010 22:59

är Madde, Amanda och Ella här!

Förfestar och sen blir det utgång :)


              

=D

Av lisa olsson - 17 april 2010 18:31

Emil fick visa leg när han köpte burn på ica idag.

Jag dööör...



15 år ?

  

Av lisa olsson - 17 april 2010 15:57

Pratade precis med Ida i telefon..

Hur längesen va det vi sågs nu? 

Måste vart någon vecka sen? haha.

SAKNAR :)


  

Av lisa olsson - 17 april 2010 15:03

Jaha, nu är det lördag igen och jag vet inte vad som händer än. 

Har lite planerat men får se hur det blir med det..  

Just nu måste jag städa färdigt det sista som jag inte hann med igår.. Har gaderoben och toaletten kvar..


Sitter här och kollar på Mtvs weekend break som jag gör typ varje lördag ;) Haha


  

Ovido - Quiz & Flashcards