Lisa olsson

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av lisa olsson - 6 maj 2010 21:10

Nu blir det att äta mat sen baka lite ;)

Vi var inte sugna på att kolla på film eller något så då får man hitta på annat.

Vet att det blir sent men vi är nattmänniskor ! 


  

Av lisa olsson - 6 maj 2010 18:38

Man har ju en del på sin lista men har ju också dom man lyssnar på mest



Glömde dock en viktigt låt 

Your Love Is My Drug - Ke§ha 

  

Tips på någon bra låt ;)?




Av lisa olsson - 6 maj 2010 17:43

Har precis vart ute på en mysig promenad med Nissom.

Kastade pinnar och lekte lite i solen..


Emil slutar klockan sju, kanske händer det något då?

Är rätt så uttråkad här hemma..



Nu mina nudlar färdiga !


( varför känner man sig fattig när man äter nudlar? )


  

..

Av lisa olsson - 6 maj 2010 16:19

Visst är det ibland lätt att bara sätta på sig ett leende och säga att man mår bra?




  




Av lisa olsson - 6 maj 2010 15:14

..lyssnar jag på musik och myser med min älskade hund

Funderar och vet att jag borde ta mig ut på en långpromenad i solen.

Men först måste jag göra något att äta..

Herregud vilka problem..


Hjälp?



           

Ovido - Quiz & Flashcards