Lisa olsson

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av lisa olsson - 23 juni 2010 16:37

  


Alla skorna är inte plats än, funderar på att köpa ett sånt skoställ från IKEA?

Kan behövas !


(Sen är inte garderobs dörrarna på än, Emil får vara händig senare )


Av lisa olsson - 23 juni 2010 12:26

Det är kanske inte världens bästa sommarväder men jordgubbar piggar alltid upp en :)


   


(Eftersom kameran gick sönder i Turkiet blir det lite sämre bilder nu ) 

Av lisa olsson - 23 juni 2010 11:14

Godmorgon ! :)


Vaknade ännu en gång av att Nissom trippade runt i lägenheten och gjorde ljud.

Men jag ignorerade det och lyckades sova till halv elva, det va längesen nu :)


Sen gick jag ut med honom och när vi kommer in och så ska han självklart ut igen.

Det är nog hans mage som krånglar, för när jag ger honom skinka så äter han inte den, DÅ ÄR NÅGOT FEL.


Så det blir väl att ta en långpromenad med honom så han får bajsa av sig lite.

Blir nog att gå lagom snabbt eftersom mitt knä inte riktigt klarade av att jogga igår, det slutade med att jag haltade hem.


Hörs senare 


Min bebis 

  

Ovido - Quiz & Flashcards