Lisa olsson

Alla inlägg under april 2011

Av lisa olsson - 15 april 2011 00:23

BESTÄLLD!


 


Har ju i några dagar kollat min mejl konstant eftersom jag bevakat min storlek på Nelly, men så sökte jag lite på google och hittade en dansk sida som också sålde den. Gissa om jag blev glad !

Så nu håller jag tummarna att den ska passa mig också.





Av lisa olsson - 14 april 2011 18:37

Nu ska jag snart möta Linnea för att ta en promenad, Nissom hänger självklart med!


   

   

Nya jackan på ! 

Av lisa olsson - 14 april 2011 15:28

    


 

 



   

Av lisa olsson - 14 april 2011 15:08

Sitter och letar efter en klänning jag kan ha på min mosters bröllop i maj, har hittat drömklänningen men den finns ju självklart inte i min storlek.

Och nu jämför jag alla med den...

Jag har verkligen varit inne på var

enda sida och för några dagar sen var jag på kungsmässan och var inne i VARENDA affär. 

Blir att åka in till Göteborg någon dag och kolla.. 

Hur svårt ska det vara ?! 


VILL HA DEN NU ! 


Känner mig som en liten gnällig tioåring som inte får som jag vill.

Av lisa olsson - 13 april 2011 18:54



Nu blev det en dålig bild för min kamera var inte laddad och jag är alldeles för lat för att leta upp laddaren.

Men denna fina jackan blev min igår.


   

Av lisa olsson - 13 april 2011 18:02





För en vecka sen ungefär åkte jag ner till malmö för att min syster skulle göra fransförlängningar på mig. Hon gick alltså en kurs, så det var hennes första gång. Jag blev halvfärdig och i förrgår blev det färdigt.

Jag är så nöjd och det är sååå skönt att vakna upp på morgonen och det ser ut som om man har mascara.. 

Så tack Julina :)



          

Ovido - Quiz & Flashcards