Lisa olsson

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av lisa olsson - 5 januari 2011 23:06

Det blev att vi tog en promenad till Nathalie och Johnny för att kolla på deras fina bebis :) Så himla söt. 


           

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv med min älskling.

Hörs imorgon !

<3

Av lisa olsson - 5 januari 2011 19:25

Sitter inne på min facebook och kollar på lite olika album, bara drömmer mig tillbaks ..


      

  

  

  

    

    

Av lisa olsson - 5 januari 2011 19:14

Vi åt mat för en stund sedan..  Jag är sjukligt uttråkad idag. Det är lite sådär att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Har plockat iordning allt, har kollat allt på datorn. Blir väl att pussa på Emil en stund nu :)


Bilder från när vi var och köpte mat förut.

  

  

Av lisa olsson - 5 januari 2011 15:49

Favorit skorna just nu ;


  

Ovido - Quiz & Flashcards