Lisa olsson

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Måste få skriva av mig :)

Av lisa olsson - 16 april 2010 02:06

 Jag känner att jag vill skriva av mig lite.. 


Vill bara förklara varför jag inte alltid skriver.. Eller a försöka förklara.


Jag har sagt detta innan, men det händer saker som jag måste ta itu med.. Jag kommer inte skriva här varje dag, jag vill. Men jag vet att jag inte kan. Jag kan inte lova er eller mig själv det. 


Det är så svårt att förklara.. Jag vill men ändå går det inte..  Av många anledningar.. 


Vi kan säga så här; 


Jag uppdaterar när jag VILL att ni ska läsa vad jag gör och jag vill berätta för er vad jag gör. Jag kanske inte orkar logga in här varje dag, jag är inte så beroende av en blogg. Och det är jag så himla glad för. Det är ju så himla mycket roligare att läsa än att skriva ! Men jag tänker aldrig sluta ha en blogg, jag tänker inte sluta skriva. Jag har mina perioder..


Jag önskar verkligen att jag var en person som ville blogga varje dag för när jag väl gör det tycker jag det är kul. För min egna skulle så vill jag göra det.

Men jag KAN INTE. 


NI FATTAR VERKLIGEN INGENTING VAD JAG SNACKAR OM VA ? Hahahaha


Sen lämnar jag så himla mycket känslor utanför min blogg. Jag vet att folk gillar att man ska öppna sig och berätta allt.  

Jag skulle verkligen vilja sitta här och öppna mig, herregud, va skönt det hade varit. Men jag vet att jag hade ångrat mig bara någon sekund efter jag publicerat inlägget. 


Jag läser så mycket bloggar som öppnar sig och det blir så mycket skitsnack efter allt, och jag orkar inte med det. 

Jag skulle vilja skriva alla mina åsikter här men jag gör det inte för att jag inte orkar ta det sen, då är jag hellre tyst.. 


Hur kom jag in på det här?


Just det, som sagt.  Mycket händer och jag är ingen bloggare som skriver om vad jag tycker eller hur jag mår, jag skriver vad jag gör och cpar med bilder..  Jag har aldrig sagt att jag vill ha en stor blogg. Jag är så himla nöjd med dom 40-60 läsare jag hade innan jag slutade blogga nu sist.. 


Självklart tappar jag dom när jag slutar skriva, men vad gör det? 

JAG ÄR INGEN KISSIE DIREKT! :)


Jag är nöjd om det är 15 som kollar in :) Hihi.. 




     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa olsson - 15 december 2011 16:35


Åherregud, ska jag verkligen ge mig på det här igen?!   Jag har så förbannat tråkigt så varför inte... Har städat , lagat mat , duschat..  gjort allt man kan göra hemma.   Iallafall.. sist jag skrev var det fint väder och man kunde sitta på u...

Av lisa olsson - 9 maj 2011 23:16

Det har inte vart så mycket uppdatering..  Det sista har det varit väldigt mycket mys på uteserveringar för att det har är så hiiimla skönt väder !    Men ska försöka bli bättre på det här..              ...

Av lisa olsson - 9 maj 2011 23:04


Jag bara älskar min klänning jag hade på mig på Lottas och Jonas bröllop. Efter mycket springande i affärerna och att kolla runt på internet hittade jag den perfekta klänningen.                ...

Av lisa olsson - 9 maj 2011 22:41

VACKRA MOSTER     Den enda bilden jag tog på bröllopet eftersom någonting har hänt med mitt minneskort! Så det blev att plocka fram mobilen! Dom andra bilderna har jag tagit från mina underbara mostrar ;)                 Det ...

Av lisa olsson - 1 maj 2011 17:23

Snart ska jag och Linnéa gå och kolla på fotboll. Våra män ska spela match och herregud vad vi ska heja. ( Plus att vi ska mumsa i oss sushi )  Detta kan bli roligt ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards