Lisa olsson

Alla inlägg under april 2010

Av lisa olsson - 24 april 2010 00:53

Nu blir det sängen !

Hörs imorgon med mer bilder och så :)

Godnatt och sovgott


  

Av lisa olsson - 23 april 2010 22:47

Det löste sig förut, haha.. Emil skrev ett sms bara en stund efter jag skrivit inlägget ! Jag blir så stressad i onödan !

Men jag fick iallafall hämtat mina kläder och skor från Nelly på Godisbutiken innan det stängde..


Inatt sover jag och Emil i hans mammas lägenhet så jag har tyvärr ingen sladd till varken kameran eller mobilen :( 

Så bilder på kläderna och så blir det imorgon !


Nu ska jag fortsätta äta min polly och kolla klart på Disturbia som går på femman.


Hörst med ett snabbt inlägg sen innan jag myser ner mig i sängen med Emil.


    



Av lisa olsson - 23 april 2010 17:18

Min telefon har helt plötsligt sluta fungera.. 

När någon ringer eller om jag ringer så hör jag inte personen jag "pratar" med.. Men han hör mig..


Så Emil är och fixar en grej som jag berättar om sen ! 

Men jag får inte tag på honom och vi måste åka till Lotta snart ! 

Jag måste också hämta ut mina saker från Nelly som kom igår innan godisbutiken stänger ! ÅÅH känner mig stressad..

Av lisa olsson - 23 april 2010 15:57

En dålig bild på hur jag ser ut idag !


  

Min kära rosa sjal är självklart på ;)


    

Av lisa olsson - 23 april 2010 15:03

Kom precis hem ifrån kungsmässan, Ida köpte en tv och vi köpte en liten present till min kära moster som har fyllt år. Det blir middag där ikväll :)


Men innan dess så ska vi mysa lite med bullar och risifrutti. 

Har inte vart hungrig på hela dagen men blev det nu bara såsdär, så det ska bli gott :) 


   

    

Av lisa olsson - 22 april 2010 22:23

  


Gillar dig baby !


För er som inte redan läser Idas blogg så måste ni göra det !

Bästa mamman :)

Tryck här 

Av lisa olsson - 22 april 2010 21:38

Det blev en tripp till lekplatsen utanför ;)



      


      


             

Nu

Av lisa olsson - 22 april 2010 19:37

Sitter jag med hörlurarna på mig ;)

Kollade precis på Simpsons med Lucas. 

Ida gillar inte detta underbara program, hur kan man inte gilla det?


Simpsons, south park och family guy. Bästa !


      

Ovido - Quiz & Flashcards