Lisa olsson

Alla inlägg under maj 2010

Av lisa olsson - 5 maj 2010 22:06

Nu ska jag och Emil mysa ner oss i soffan med pizza, cola och hitta nemo ! ;)

Vi firade redan lite halvt med tacos, godis och film igår eftersom han slutade så sent idag, men det måste ju firas idag också ! :) 


  


Av lisa olsson - 5 maj 2010 18:22

Alla tar väl någon gång en massa bilder på sig själv och sen väljer ut en? 

Måste ju erkänna att jag gjorde det nu, och ingen blev bra. 

Men ni får se några ändå ;)


    


Nu blir det städning.

Har på mig bekväma kläder så att jag kan hoppa runt och sjunga medans jag städar.

Ibland är det bara så skönt att vara osminkad och ha på sig fula kläder och veta att man kan sjunga nästan hur högt som helst ( vill ju inte grannarna ska klaga )..


Nu höjer jag volymen..

ciao! 


Av lisa olsson - 5 maj 2010 18:08

3år 

 Men det känns som om vi vart tillsammans mycket längre..

Och mer ska det verkligen bli.

Jag tror inte vissa förstår hur mycket jag älskar Emil.

Han är mitt allt och vi har så sjukt roligt ihop !



  

Av lisa olsson - 5 maj 2010 17:21

Början av veckan har vart okej..

Har inte gjort något speciellt alls.. Vart allmänt trött och seg..

Idag är en speciell dag. 

Det blir nästa inlägg..


Jag håller på att kolla på film, The Simpsons movie.. 


Hörs snart


  

Mys

Av lisa olsson - 2 maj 2010 15:06

Igår hade jag, Ida och Hanna en riktigt rolig och mysig kväll. Visserligen avslutades den ganska så tidigt för att jag nästan somnade på stolen. HAHA. 


Det blev som sagt chips, dipp, vin och MYCKET skratt.

Jag var helt galet övertrött.


Så idag är jag lite piggare iallafall och när vi hade vaknat till så tog vi oss en promenad och köpte Sushi.

Så himla skönt att kunna sitta ute i solen utan att huttra ihjäl sig!


    

Av lisa olsson - 1 maj 2010 18:15

Nu ska vi sova en stund.  typ en 20 minutare eller nåt, om det går ;) ?

Sen kommer Hannut  och då blir det chips,dip, cola och godis.

OCH VIN :)


    

Av lisa olsson - 1 maj 2010 12:57

Mot kungsmässan och kanske köpa sushi?




  

Av lisa olsson - 1 maj 2010 12:13

Valborg var helt okej..

Jag,Ida och Emil var hemma och förfestade och hade kanske hur kul som helst! 

Tills vi skulle gå och kom till mingel,..

Ida fortsatte nog ha sjukt roligt medans jag helt plötsligt blev trött.. Hatar när det händer. 


Men kom sakta men säkert igång igen.. Men somnade som vanligt vääldigt sent

och är nu ganska så trött, ligger brevid Ida som inte mår jätte bra?


Snabb uppdatering just nu för jag är inte såå sugen på att sitta och skriva.


Många bilder blev det och dom får ni se sen, är alldeles för seg för det nu ;)


      

Ovido - Quiz & Flashcards