Lisa olsson

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av lisa olsson - 4 oktober 2010 19:57

Vill verkligen åka utomlands nu.

Jag vet att jag vart utomlands mycket detta året.

Men det spelar ingen roll. 

VILL ÅKA.

 Vill att det ska vara varmt och att man kan gå i klänning.

OCH VARA BRUN.


  


  

     


  

  

  


  


  


     


 

   


  

Bilder från olika resor..


Av lisa olsson - 4 oktober 2010 19:21

HEEEJ 

Nu är jag rätt så trött alltså.. 

  Vi hann med en fika med Linnéa och Sanjin också, det var mysigt..

Orkar inte skriva mer just nu, ska äta lite snart sen får vi se om jag kanske går till sängs med lite OC !


Invigde min nya tröja idag ;)

  


Älsklingen :)

  

Ps

Av lisa olsson - 4 oktober 2010 10:01

Hinner lägga upp mina köp jag gjorde häromdagen också :)


  


  


Nu måste jag sminka mig lite :)

Av lisa olsson - 4 oktober 2010 09:49

Idag blir det att göra en massa ärenden. Så jag och Emil ska åka in till kungsbacka snart. Tänkte bara skriva hej innan ;)


Hinner inte mer än så! 


Nissom och Emil igår kväll. 

Min älsklingar 

  

Ovido - Quiz & Flashcards