Lisa olsson

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av lisa olsson - 6 oktober 2010 22:46

Idag har jag och mamma storhandlat så nu är kyl och frys fullproppat med mat.

Och nu på kvällen har jag bara umgåtts med min underbara vän Linnéa.


Vi kollade på en film som inte var så bra, det är alltid så när jag och Linnéa hyr film, antingen är det en sån där B-film eller så är den bara konstig.

Vi ska ju alltid envisas med att hyra skräckfilm också.


Någon spansk skit film

  


Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Emil och se ett OC avsnitt :)


Godnatt

Av lisa olsson - 6 oktober 2010 22:21

Heej :)


 Igår så var jag i Danmark med min mamma hela dan och hälsade på min syster och hennes pojkvän. 


När vi kom hem till Julina så bjöd hon oss på lunch som hon lagat så duktigt :)

Sen så blev det fika i väntan på Peters match.


 

 

Fina syster 

   

Vackra mamma 

  


Blev inte så mycket mer bilder :)


Sen efter god middag bar vi oss av hemåt, en lite dagstripp som var jättemysig !


Ovido - Quiz & Flashcards