Lisa olsson

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av lisa olsson - 10 oktober 2010 18:04

Nu bär det snart av mot göteborg ! 


  

  


  

Av lisa olsson - 10 oktober 2010 14:25

När jag har tråkigt brukar jag vara inne på olika hemsidor och kolla skor och kläder.. men mest av allt kollar jag skor! 


Jag är verkligen inne på kilklackar just nu. Det är så snyggt..


  


    


Men nästa köp blir ett par höga stövlar !

Det är ju trots allt vinter snart !

Av lisa olsson - 10 oktober 2010 14:08

I fredags var det Idol och tacos som gällde för mig och emil ;)


  

Och igår var jag hemma hos Madelene och myste lite, men det blev en tidig kväll..


  

Och ikväll blir det söndags utgång i göteborg.

Madde och dom säger att det är jäkligt roligt så jag får testa på ;)


Ovido - Quiz & Flashcards