Lisa olsson

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av lisa olsson - 8 mars 2010 13:12

Nu har vi en del att göra, jag har ju sålt en massa kläder på tradera som måste skickas iväg idag.. Vi va nere på posten för att kolla vad såna där kuvert kostade.. Dom var ju lite dyrare än vad jag tänkt mig,. Men jag får ju fixa här hemma ! :) Haha, det löser jag säkert, så fiffi som jag är  xD 

Får ta tag i det.. Om en stund.....


Emil är ute och städar bilen, han ska ju sälja den nu.. funderar på att gå ut och hjälpa honom eller om jag är alldeles för lat för det just nu ? 


  


Av lisa olsson - 8 mars 2010 01:10

Sitter här och funderar.. Emil sitter vid soffan och kollar på tv.. 

då får man tid att tänka..haha och när jag tänker slutar det aldrig bra.


Det enda jag ville säga är att jag är så fruktansvärt glad att jag har min pojkvän. 

Emil är ju allt man kan önska sig? okej, han är irriterande ibland, som en liten fluga som surrar i öronen på morgonen när man vill sova.

Han kan gå mig på nerverna men fan va kul vi har det ihop. 

Haha, Älskar honom över allt annat. 

    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards