Lisa olsson

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av lisa olsson - 16 mars 2010 21:13

Längtar tills lördag!

Det ska bli kul att bara ha tjejerna här.


Nu kommer det några få bilder från i lördags !


Ja, det är bara bilder på mig. 

Kan inte hjälpa att jag gillar att vara med på bild så fort alkoholen smyger sig på.

Så lägger upp alla som togs och det va inte många..

  

HAHAHAHAHAH

  


      Jag och Linnéa   

   Gott gott gott

Av lisa olsson - 16 mars 2010 19:23

  Jag har nog över hundra bilder på mig och Ida på datorn nu. HAHA. Och då menar jag dom vi tagit med camen ;)     

       

Av lisa olsson - 16 mars 2010 18:16



                 

Av lisa olsson - 16 mars 2010 17:56

Tjaaa ;)


Ida gick precis..  Vi har verkligen haft en heldag. Vi började med middag sedan en kort promenad med nissom och efter det en massa go frukt med kesella jordgubb/lime och vanilj. Gott ! 


       

Och vad har vi mer gjort idag? Ägnat en del tid framför camen. HAHA.

Kan ju bjuda på några bilder?


Ja, lovar att jag gör det i nästa inlägg. MÅSTE nämligen diska efter all frukt och mat idag. 


Hörs om en stund ! :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards