Lisa olsson

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av lisa olsson - 12 mars 2010 00:44

Hallåå:)


Kom hem för ett tag sen, åkte till ida i några timmar och åt knäckemackor och skrattade åt väldigt udda saker:)  Hon är go hon !


  


Innan idag tog jag ett bad.. Lyssnade på owl city och the fray. Älskar det..  Varför gör man inte det oftare?

När man väl lägger sig där i det varma vattnet med skummet som luktar sjukt gott, då älskar man ju det?


Så mycket lättare att ställa sig i duschen och slippa vänta på att vattnet ska fyllas upp.  HAAHA.


     

Ser ju kanske inte så mysigt ut, men jag hade lite ljus och så också ;) Hahaha



Ska snart gå och lägga mig, men tänkte lägga upp två bilder på mig och Ida när hon har sin klackar på sig ;)


  

Helt sjukt va kort jag är. Haha..

  

Det ser inte lika roligt ut på bild !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards